måndag, juni 29, 2015

Lite synd om...

Idag tycker jag lite synd om mig faktiskt. Jag har sån förbaskad rethosta, det kittlar precis hela tiden och är jäkligt jobbigt. Och jag har mer ont i halsen än igår och det hade jag i natt också, plus att jag hostade så jag knappt kunde somna.

I morse så skjutsade vi Elliott till fritis och sen skulle vi till jobbet men jag bara kände hur dåligt jag mådde och att jag faktiskt inte kunde jobba på kontoret idag, trots att vi har galet mycket att göra och jag hade möte och annat viktigt. Så jag åkte hem och jobbar hemifrån. Det är jobbigt det med. Jag är helt färdig och känner mig sjuk. Men jag ska göra det viktigaste och sen ska jag lägga mig att vila en stund.

Bläääää för förkylningar mitt i sommaren! Och varje gång jag hostar gör det ont i både huvudet och magen (för att jag fått träningsvärk av hostandet). Jag har ingen feber men det känns som att jag har det... Jaja, så fick jag beklaga mig lite....

Hoppas jag inte smittat någon, många som träffat mig ju. Och Elliott sov här i natt. Fast jag bara nattade honom i hans rum, sen la jag mig i mitt eget och han vaknade inte till förrän vid 06 så jag gick bara in till honom en stund då. Så hoppas han inte får det.

Nu ska jag fortsätta att jobba, skönt att det snart är lunch så att jag kan ta en paus.


Inga kommentarer: