söndag, juni 28, 2015

Söndag

I natt sov jag i min nya säng och den var grymt skön! Jag sov riktigt gott!
Michael fixade frukost och det blev bland annat rester från gårdagens middag, såsom sill och stekt potatis och ägg. Sen var han här och skruvade upp en gardinstång och fixade en annan grej. Det var snällt! Och den gamla resårbotten skänkte jag bort på Facebook och den blev hämtad meddetsamma.

Till lunch gjorde jag lite pannkakor. De blir lite konstiga på laktosfri mjölk, men de var helt OK. Elliott han precis äta innan hans kompis Erik kom hit och de skulle leka.

Nu är jag själv hemma och har just satt mig i soffan för att kolla på ett avsnitt Rita. Undrar om jag har feber? Det känns nästan så. Men jag känner mig ändå bättre än igår så det verkar gå på rätt håll i alla fall. Har tappat lukten, men har kvar delar av smaken. Och halsen gör inte riktigt lika ont längre och jag hostar inte riktigt lika mycket som igår...

Mango håller mig sällskap i soffan, Sweet slappar på balkongen.
Mango är bra på att slappa! 

Inga kommentarer: