tisdag, januari 06, 2015

Full fart

Idag gick jag ner och trampade på trampmaskinen när jag hade vaknat. Mycket nöjd med det. Några ryggövningar sen också, inte lika många som förra gången men bättre än inget. Gick över till Elliott och Michael och åt lite frukost. Sen hem och duschade och Elliott kom över. Vi pärlade lite pärlplatta och jag strök hans lite för mycket så själva plattan blev alldeles skev och ving... hehe. Fixade lite makaroner till honom till lunch.

Ida tittade in och hon och Elliott lekte. Alex och Sebastian kom hit kl 13 och lekte med Ida och Elliott tills kl 16 då de blev hämtade. Det gick hur bra som helst och jag gjorde pannkakor till dem alla.
När de åkt hem så tog jag mig till affären och handlade till middag. Ida och Elliott var här och lekte medan jag gjorde lasagne. Den blev totalt misslyckad vilket var jättesynd. Min sås skar sig på något sätt så det blev helt oljigt. När jag tog ut den ur ugnen så badade den typ i olja. Och smakade inte alls gott. Mycket trist... Gjorde en vegetarisk lasagne också men den ska jag ha med på jobbet. Den är på västerbottenost och det tycker inte Elliott är gott. Så den dög inte som ersättning till oss. Det fick bli hamburgare... TRIST! Jag verkar vara väldigt dålig på att laga mat nu för tiden...

Ida skulle sova över hos Elliott idag. Michael ska passa henne imorgon och hon skulle komma 06.30 vilket ju är liiite tidigt, så bättre hon sov över. De somnade sött vid niotiden.
Innan de somnade sa jag godnatt till sötnosarna och gick hem till mig och katterna. Jag kollade ett avsnitt Homeland och katterna var hur relaxade som helst.




Nu ska jag försöka nanna i tid för imorgon är det jobb och julledigheten slut...

Inga kommentarer: