söndag, december 21, 2014

21:e december


Idag steg Elliott o jag upp halv åtta vilket är att betrakta som sovmorgon :-)
Vi åt frukost och sen spelade vi Yenga ett par gånger. Vi plockade ihop stora pusslet då de flesta bitar låg på golvet efter katternas framfart.
Istället la vi upp ett nytt pussel på 350 bitar. Mer lagom så och la vi pussel ett tag.

Jag gjorde iordning snapsvisehäfte o planerade julshopping o matlagning. Michael hämtade Elliott kl 13 och Elliott åkte för att leka med några kompisar. Jag passade.på att fammsuga o våttorka golven, putsa ett flnster och sånt. Sen griljerade jag en skinka som testskinka och den blev god!

Vi hämtade Elliott och han hade haft skoj. Han var dock jättetrött o lite kinkig, vilket såklartberodde på att han var hungrig. Muchael gjorde pastasås på en bit av skinkan och Elliott o kag gick över till honom för att äta och som tur var blev maten en hit, Elliott tyckte den var jöttegod och efter att.ha ätit var han hur glad som helst igen :-) Och då sa han ändå innan att han absolut inte vsr hungrig...

Vi tog det lugnt hela kvällen o tittade på en fil innan det var läggdsgs. Han sover hos mig inatt.

Gosig Mango
Lägg till bildtext

Inga kommentarer: