måndag, maj 05, 2014

Vårruset (66/100)

I morse när Elliott vaknade så sa han att han hade så ont i foten så han kunde nog inte gå på förskolan :-). Nog mer ett "jag vill vara med er på jobbet"... hehe. Han fick faktiskt hänga med oss. Det är mysigt när han är med och han sköter sig själv till största delen. Även om det nog inte ska bli en vana efter varje ledighet, hehe.
Löste korsord på måndagsmötet

På lunchen gick vi till Rosegarden och åt buffé.
På väg över bron
Jag jobbade tills det var dags att gå på vårruset. Det var Åsa, Josefin, Malin och hennes syster och så mötte vi upp den andra Åsa och Shima i Pildammsparken. 5 km sprang vi och det gick bra, även fast jag gick en hel del. Min stackars fot började göra ont - den som jag inte haft problem med på länge. Det kan inte vara nyttigt att springa :-).
Åsa var duktig och sprang hela tiden hon. Efteråt hade Josefin som springer snabbast av oss hämtat ut picknickpåsen och vi mumsade i oss av de olika godsakerna. Coop delade ut en liten goodybag också. Det var väldigt fint i parken!


Inga kommentarer: