torsdag, maj 29, 2014

Spa dag 2 (90/100)



Idag startade vi med en god frukost på hotellet. Sen gick Catta på ansiktsbehandling o manikyr medan jag gick till spa-avdelningen och bastade, bubblade i varm jacuzzi, bastade o simmade i poolen. Läste bok o slappade. Var även ute en sväng, men det var blåsigt och ganska kallt i luften.
Catta trotsade kylan och la sig ute o sov en stund i en solsäng :-). 
Tänk så fint det hade varit om vädret varit varmt och man kunnat gå längs stranden utan att blåsa bort
Mysiga små ställen att sitta på
Vid 14 begav vi oss hemåt. Efter att ha spelat nedanstående roliga spelet som jag lyckades vinna :-D.
Enkelt och kul spel som Catta hade med sig
Vi gick in om Ohlssons bazaat o sen stannade vi på ett annat ställe o fikade på en laxmacka.
Michael o Elliott hämtade mig sen hos Catta o vi åkte till Krua Thai och åt middag.
Kändes finfint att träffa Elliott igen efter Spa-bortavaron
Handlade lite till Elliotts kalas på hemvägen.

Hemma tittade vi på "Laputa-slottet i himlen" och sen nattade jag Elliott som sov hos mig inatt.  

Inga kommentarer: