tisdag, maj 27, 2014

Kalas 3 (88/100)

Idag var det delårsrevision på jobbet. Vi gick ut och åt med revisorerna på lunchen, vi gick till Delikatessen och jag åt kummel med potatismos och tryffelsås.

Efter jobbet åkte jag och handlade lite inför kvällens lilla kalas. Olle och mina föräldrar kom hit och vi firade Elliott och mumsade i oss ostar, kex, smördegssnurror och annat smått och gott.
Mamma hade med sig tiramisu som vi åt till efterrätt med en kopp kaffe till. Gott gott alltihop!

Vi spelade Uno och Elliott vann. Det var en mycket trevlig kväll!
Nu är jag jättemätt och tänker för en gångs skull lägga mig i hyfsad tid.

Och fy så kallt det var idag! Nu är det bara 10 grader ute och det blåser. Jag vill ha tillbaka sommarvärmen igen :-). Imorgon efter jobbet ska jag åka på SPA med Catta till Ystad Saltsjöbad med övernattning och trerätters middag. Synd om Catta som brutit lilltån och dessutom nu blivit förkyld... Men vi satsar på att åka ändå. Så får vi hoppas att det blir trevligt och lugnt och skönt :-)

Inga kommentarer: