fredag, mars 16, 2012

Influensa?

Jag tror vi kan konstatera att jag för första gången har influensa? Trots alvedon och ibumetin har jag feber på 39,5°. Så mycket feber har jag nog aldrig någonsin haft. Jag får aldrig feber nästan... förutom nu efter dagisbacillerna & virusen då, men så här hög har den aldrig varit förut...

Och jag har jätteont i huvudet och musklerna samt hosta. Precis det man har vid influensa. Det suger. Det står att det oftast varar 3-5 dagar. Michaels har varat i 4 dagar nu så han borde väl snart bli bättre tycker man. Jag lär ha några dagar kvar.

Väldigt tjat om sjukdom i min blogg nu, hehe. Men det är sååå ovanligt för mig att ha sådan feber att jag nästan är lite chockad... :-)

2 kommentarer:

Anne Grethe sa...

Uffda. Får håpe det går fort over.
God bedring.

Kattalena sa...

Tack!