tisdag, oktober 05, 2010

Lite stressigt

Fotoboken måste bli klar idag. Huga! Jag satt till över 12 på natten igår... och så satt jag en stund i morse. Nu är den nästan klar! På jobbet strular det något kopiöst och jag blir så trött på det! Det är massor av saker jag behöver lägga tid på men istället får jag hålla på och utreda hit och utreda dit...

Idag ska jag och Elliott åka till Bjärred och hälsa på fina familjen! Ska bli kul!

Igår var Elliott hos mina föräldrar efter dagis, Michael och jag jobbade på :-)
Oscar var ute på promenad med Ernst och hans husse. När vi hade jobbat klart så åkte vi hem till mina föräldrar. Där blev vi bjudna på mumsiga ostar och cola. Mycket gott!
Elliott var strålande glad! Mamma hade köpt 6 tröjor med vargar på och ett set med mössa, vantar och halsduk till honom. Jättefina är de!

På hemvägen hämtade vi upp Oscar och så åkte vi hem och lagade mat. Jag brände mig på handen och har två hyfsat stora bruna fläckar på som vätskar sig lite. Det gjorde ont.

Nu, åter till jobbet!

Inga kommentarer: