fredag, oktober 08, 2010

Gullungen


Hämtade lillskrutten på dagis häromdagen och han var så glad!

Han berättade vad alla hette och han satt på lilla cykeln. sötnosen!

Igår hade jag en lite lyxig dag faktiskt. Jag tog kompledigt och åt frukost på Espresso med Catta. Det var jättemysigt och sen gick vi en sväng på Triangeln och jag hittade både gympaskor och träningsbyxor. Nu ska jag minsann börja träna! Så ryggen blir OK igen.

Efteråt mötte jag upp Annika som är här och hälsar på (bor i Uppsala). Vi gick till en Vietnamesisk restaurang och åt lunch. Sen körde vi till Trelleborg där Annika gick till Randi och jag gick runt och tittade i affärer. Efteråt fikade vi. Nice!

När jag kom hem efter att ha lämnat av Annika som skulle på möte så badade Elliott och jag med bubblor och allt. Det var roligt! Sen hade vi myskväll :-).

Inga kommentarer: