måndag, oktober 04, 2010

En bra söndag!

Elliott och jag gick upp först på morgonen. Vi hade mys med Mora Träsk och så målade vi lite akvarell :-)

När Michael stigit upp åkte jag till akvarellkursen och målade skålar med potatisar i... inte helt lätt. Men kul!

På eftermiddagen så åkte Michael, Elliott och jag till Entré där jag hittade något att ha på mig på Åsas cocktailparty. Vi passade på att äta lite också.

Mycket att titta på utanför fönstret, tåg, bilar, fåglar...

Vi kom på att vi kunde testa Andy's lekland så vi åkte dit när vi handlat klart. Det var en riktig hit! Elliott hade såååå roligt. Han var helt rödkindad och ville aldrig åka hem, hehe. Där fanns bollhav (som jag själv också fick vara med att bada i, tjohoo) och rutschkanor (som jag också kunde åka i) och hoppborg, konstiga cyklar osv. Perfekt för gullungen. Busungen!

När vi kom hem var jag så trött så jag typ somnade i soffan. Elliott var också trött men piggnade till efter bara en liten stund, långt före mig, hehe. Eftersom vi inte hade planerat lekland i förväg hade jag ingen bra kamera med. Synd!

Inga kommentarer: