onsdag, augusti 04, 2010

Oj oj!

Det är fullt upp mest hela tiden, hinner inte med att blogga :-)
Idag ska jag hämta Annika på Sturup och sen ska vi hämta Elliott.
Framåt kvällen ska vi träffa mamma och gå ut och äta innan det är dags för konsert.
Leonard Cohen är det vi ska se! Undrar så om han kommer att vara bra? Hoppas det!

Igår fick jag jobbat ända tills kl 19, mina föräldrar hämtade Elliott på dagis. Han hade varit så trött så trött, men när vi kom var han pigg igen :-)
Jag blev bjuden på supergod kålpudding, troligtvis den godaste jag någonsin ätit!

Nu måste jag fortsätta med utbetalningar, turnover och budget så jag hinner bli klar innan jag måste ila iväg.

1 kommentar:

Niklas Torsell sa...

Tjena
Om du gilalde Cohen, kanske du även gillar Sebastian Wijk. Lyssna själv!
http://soundcloud.com/universalmusicsweden/sets/sebastian-wijk/s-kmuNl