lördag, juli 31, 2010

21 år

I förrgår hämtade mina föräldrar Elliott på dagis och passade honom så Michael och jag kunde fira vår "varit tillsammans i 21 år" dag med en middag på Elysée. Det var jättegott och mysigt. Jag blev väääldigt mätt.

Vi tog en fika också innan på dagen. Mycket mumsig morotskaka och latte med vitchoklad.

Efteråt åkte vi hem till mina föräldrar. Lillskrutten var så glad och hade haft det så bra! Vi stannade kvar och pratade tills klockan var halvnio. Då var det dags att åka hem! Hemma la Elliott sitt Bamsepussel säkert 10 gånger innan det var dags att nanna.

Oscar skulle få kycklingvingar samma dag, men när vi tog ut dem så luktade de så fruktansvärt illa (fast de inte hade gått ut enligt datummärkningen) så vi kastade dem. Då blev Oscar helt ifrån sig och sprang runt och letade efter sina stackars vingar. Så Michael fick åka till affären för att köpa nya till honom. Stackar Oscar, vilken grej alltså, slänga hans favoritmat...

Jag har köpt biljett till Dan Hylander, han spelar på St Gertrud nästa vecka.

Jag fick en hibiskus av mamma för någon månad sen, den har varit helt otrolig.

Den har blommat varje dag sedan jag fick den!!!

Idag ska vi på kalas hos Amanda och Alexander. Sen ska vi fira Torkild på hans födelesdag också :-)

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Sent grattis!
21 år är ju lång tid!

Kattalena sa...

Tack!!! Visst är det lång tid, mer än halva mitt liv! :-D
Och vi trivs fortfarande lika bra tillsammans :-)