tisdag, juni 08, 2010

Sjuklingen

Gullungen vaknade kl 04 och var varm som en kamin, 39°C. Han kom in till oss med sin apa (som jag gett honom att gosa med kvällen innan). Han låg en stund inne hos oss sen fick Michael stiga upp med honom. Själv var jag så trött så det gick bara inte.
Elliott har suttit nere i soffan och tittat på "Dagens Visa", "Fem myror" och nu fåret Shaun.
Tv-mys

Alvedonen hjälper snabbt och tar ner febern. Nu har den dock snart slutat verka. Jag är så glad att vi fick veta att man kan använda stolpiller, så himla smidigt!
Jag gick ut och skulle blogga bilden ovan. När jag kom tillbaka såg det ut såhär... Lilla vännen var visst lite trött....


Så synd att dagis har sin lilla invigning av uteplatsen-fest i eftermiddag. Jag ringde och sa att han inte kommer, de tyckte det var hemskt synd att han skulle missa festen. Jag sa att kanske vi kan gå dit och titta in i eftermiddag om han verkar bättre...
Vi har sett fram emot denna invigning ju!

Inga kommentarer: