tisdag, maj 04, 2010

Schwoooppp

Här flyger tiden iväg! Igår jobbade jag heldag och ganska länge, var väldigt effektiv och ändå hann jag inte med hälften... tur att jag är pigg igen i alla fall!
Idag tycker jag precis att jag har börjat och nu är det snart lunch. Förstår inte hur det kan vara så mycket att göra! Det som jag borde jobba med idag är halvårsbokslutsanalysen... men det har jag inte ens kommit till än. Vi skulle haft genomgång imorgon men det gick bra att flytta tills på fredag, tack och lov!

Vovvarna snusar så sött i biabädd och fåtölj. Elliott verkar trivas bra på dagis och det känns så himla skönt! Han har jättebra dagisfröknar.

I söndags fick jag gjort en hel del i trädgården (även om det är hopplöst mycket kvar). Det var super att få en hel dags effektivt arbete! Elliott var ju hos mina föräldrar och han har det så himla bra där! Han är så glad när man kommer och han är så gosig. Han älskar verkligen att vara där! Finaste pojken. Mina föräldrar skulle äta pizza, det lät toppen så vi beställde också vars en :-). Det var mumsigt!

Nä, nu måste jag återgå till jobbet! Ska gå lite tidigare idag också för Elliott och jag har playdate med Becka och Josephine i eftermiddag. Ska bli kul!

Inga kommentarer: