söndag, maj 02, 2010

Pust och stånk

Ojoj, trädgårdsarbete är väldigt krävande minsann! Nu har jag varit ute sen kl 11 och jisses vad slut jag är! Ska ta mig en liten paus nu. Jag ska inte ge upp... Det tar sån tid, jag har jobbat och jobbat och det syns knappt alls. Michael har börjat högtryckstvätta terassen och den är helt full med alger, så vi måste köpa algmedel och sen ska det torka och slipas och has sig. Innan man kan impregnera det igen. Vi skulle behöva någon månad i trädgården vi. För att få klart det viktigaste :-D

Men vi är himla glada att ha passning idag så att vi i alla fall kommer igång. Någon gång kommer säkert det vi gör att synas, hehe. Nu måste jag ha lite kaffe och huvudvärkstablett! Så är jag säkert fit for fight om en liten stund igen. Skönt att solen skiner idag!

Inga kommentarer: