onsdag, maj 05, 2010

I parken

Igår efter jobb hämtade jag Elliott och vi åkte till Slottsparken och träffade Becka och Josephine på lekplatsen vid biblioteket. Det var sol då och Elliott var sååå glad! Josephine och Elliott busade runt i en timme.

Elliott var riktigt busig och glad!

Väldigt suddig bild men han är så söt så jag lägger in den ändå, hehe.

Efteråt gick vi till caféet och fikade. Jag drack latte som tog slut på två sekunder, god alltså :-)
Elliott och Josephine satt snällt med och fikade. Sen blev det plötsligt molnigt och jättekallt så då satte vi sötnosarna i vagnen och skyndade mot bilen. Vi hann precis fram innan regnet kom. Det var en jätterolig eftermiddag!

Idag är en hysterisk jobbdag... igen. Hoppas hinna med massor nu innan jag ska gå... Ska jobba tills strax före 18, sen ska jag på teckningskurs. Spännande!
Men i och med det får jag inte träffa lillskrutten på hela dagen :-(

Elliott vaknade strax efter 05 i morse och då gick jag med honom till hans rum och han somnade om igen. När han vaknade sen var han världens gosigaste. Han är så himla mysig!!! Och Michael lämnade honom på dagis, då vinkade han hejdå. Hehe. Gick in själv också. Vi tror att han verkligen gillar sitt dagis nu. Skönt.

Inga kommentarer: