fredag, maj 07, 2010

Fredag!

Igår var jag på världens bästa massage! Jag blev jättepigg efteråt och helt mjuk i rygg och nacke. Och i förrgår var jag på teckningskurs som var helt super. Tiden flög iväg och jag lärde mig massor om både teknik och perspektiv.

Igår följde Åsa med mig efter jobbet och vi hämtade Elliott på dagis. De var ute allihop när vi kom. Vi Åkte till Mobilia och köpte ostar + salami som vi fikade på hemma hos oss. Elliott var jätteglad och det var jättekul att Åsa var här och fick se honom i action :-)

Idag har vi suttit med halvårsavstämning hela dagen, med undantag för lunchen då vi åt på Pizza Hut. Mina föräldrar har hämtat Elliott på dagis och nu ska vi snart åka dit och hämta honom. Sen är det helg!!! Ska vara kallt i helgen såg jag, kallare imorgon än idag och idag är det så kallt att jag har dunjacka på mig...

Inga kommentarer: