onsdag, mars 04, 2015

regn och hagel

I morse efter att ha lämnat barnen på skolan släppte jag av Michael och Dexter vid kalkbrottet. De skulle gå en långpromenad.

Själv körde jag till kontoret och jobbade lite mer än halvdag. Körde sen hem och jobbade eftermiddagen hemifrån. Det är skönt att jobba hemifrån :-). Fick gjort några grejor som varit på vänt länge.

Jag blev väldigt trött efter jobbet, höll nästan på att somna. Men så åkte jag och hämtade Elliott och Lenny på skolan och då piggnade jag till igen. Det haglade på vägen dit. 
Lenny hängde med till oss och kl 18 gick vi ner i matsalen och åt. Det var pasta med lax & fetaostsås. 

Efter maten gick vi upp och Elliott och Lenny leker här. De har byggt lego och dansat till Plants vs Zombiesmusiken :-D. Plus busat med katterna, det gör de alltid. På ett bra sätt, som tur är. 

Nu är klockan åtta och det börjar närma sig läggdags. Jag är så trött så jag tror jag ska lägga mig samtidigt som Elliott idag. 

Inga kommentarer: