onsdag, februari 18, 2015

Måndag

Idag vaknade jag och kände mig piggare än dagen innan. Tyvärr varade det inte så länge. Det är bihålorna som stör. Så jag är lite yr och trögtänkt. Det var en seg förkylning det här... Jag packade in katterna i sin bur och sen åkte vi med Elliott till skolan och sen lämnade vi in katterna hos veterinären för att de skulle bli kastrerade och öronmärkta.

Jobbade och på lunchen var jag o Michael på Rosegarden för första gången på väldigt länge. Bosse på jobbet var snäll och passade Dexter under tiden, han hade pipit mycket...
Vi hämtade katterna som var lite groggy och sen åkte jag hem och jobbade. Michael körde och lämnade vår bil för koll av batteri mm. Han hade med Dexter och de tog buss hem, jag gick till bussen och plockade med mig Dexter därifrån när den kom. Michael åkte vidare till Elliott skola för att hämta Elliott.

Idag tänker jag titta på Vetenskapens värld och våra kroppsliga husdjur. Detta avsnittet verkar mycket intressant.

Inga kommentarer: