måndag, december 08, 2014

8:e december

Får bli ett snabbt inlägg idag. Det är verkligen läggdags nu. Har jobbat på kontoret på förmiddagen, var på banken och träffade en bankman kl 13 o sen hem och jobbade hemifrån. Gick ner i kollektivmatsalen och åt middag. Det var köttfärspaj som var jättegod men jag åt lite för mycket. Till min stora förvåning tyckte Elliott också om den, inte pajskalet men innehållet. Elliott satt med Ida och inte med oss idag, hehe. De lekte sen hela kvällen, först här och sen hos Michael.

Elliott kom över och sa godnatt till mig innan han la sig. Jag skulle gått på meditation men orkade inte, var så skönt att bara vara hemma. Så jag har suttit i soffan och gosat med katterna och jobbat på årsredovisningen, då jag fick mycket input från revisorerna på saker som skulle fixas till. Haft TV:n på under tiden, vilket såklart är väldigt trevligt :-). Är nu nästan klar med ÅR bara lite till att fixa imorgon. Och nu ska jag skynda till sängs! Alldeles för sent som vanligt...

Katterna har värsta busrycket  - det har de alltid mellan 23-00 ungefär. Hehe. Far fram och tillbaka och leker med varandra.

Annat var det för några timmar sen, då var de supergosiga minsann.
Sweet med magen i vädret 
Myyys
Gäsp
Nära nära ska det vara :-)



Inga kommentarer: