måndag, juni 02, 2014

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne (94/100)

I morse var Elliott hostig och hade lite ont i halsen. Han fick gå till förskolan ändå för han verkade pigg och jag hoppas att det inte blir något av det. Men hans kompis Erik var hemma förkyld idag, så vet inte hur sannolikt det är att Elliott slipper det. Hur som helst är det ju bättre att Elliott är förkyld nu än när vi ska åka till Grekland.

Igår klippte jag honom innan vi skulle sova. Han tröttnade dock efter att jag klippt håret där bak, så framsidan blev väldigt snabbt avklarad :-D. Men han var duktig och satt stilla länge ändå. Får väl ta honom till en frisör någon gång, men så länge jag kan klippa det själv är det ju bra. Sen gick vi och la oss och jag la mig typ samtidigt vilket var väldigt skönt. Lika trött idag som igår trots det.

Nu har jag just kommit hem från jobbet och ska leta upp ett recept på en vegetarisk ugnspannkaka och sen gå ner och laga mat med mitt matlag. Vi är nog bara två idag, men vi har ju en jättelätt middag att laga så det är lugnt.

Efter maten känns det som att jag kommer att somna, hehe. Så det får bli en tidig kväll ikväll.

Inga kommentarer: