lördag, februari 02, 2013

Torsdag och fredag och så lördag kväll

I torsdags gick det väldigt bra att jobba! Fick massor gjort. Mina föräldrar hämtade Elliott och vi åkte dit efter jobbet och bjöds på kräftor och vitlöksbröd. Mums mums! Och jag hade varit sugen på semlor hela dagen. Tänkte köpa med mig men det blev inte av. Så tala om att jag blev glad när mamma sa att hon hade köpt semlor till efterrätt! Tjohoo! :-D. Mycket gott!

På fredagen tog jag en liten paus från jobbet och gick på en morgonmeditationsträff. Det var super! Jag var så himla trött efter sov-missen ons-tors. Så det var extra skönt med meditation. Ger alltid energi! Och som vanligt jättebra meditation också. Sen jobbade jag igen och hann med det jag borde. Hämtade Elliott tidigare från förskolan. Han var nog lika trött som jag, det märktes inte på förskolan men när vi kom hem. Vi åt lite mellanmål när vi kom hem. Sen åt vi tacos när Michael kom hem. Elliott frågade inte ens efter chips på kvällen och ville gå och sova hyfsat tidigt. Sötnosen. När han somnat kollade Michael och jag ett Greys. Sen fastnade jag på att kolla resor tills det var dags att nanna...

Aj aj aj, det var nära att våra osthjärtan försvann.... 

Och nu på lördagen efter att ha slappat en stund i soffan efter Leos så gick Elliott och jag ut en lite längre runda med Oscar.
Glad son på promenad
Vi gick till strandängarna och sen till Afrikaparken och där klättrade Elliott på klätterställningen av rep tills det kändes som att det var lite för mörkt. Då gick vi hem.

Catta ringde och hon, Magnus och Nea tittade förbi. Catta och jag la klart det pussel som jag lånat av mina föräldrar, Elliott och Magnus spelade spel (på sina surfplattor), Nea gick runt och pysslade/lekte, Michael satt i soffan och tittade på TV. Oscar låg och fes under bordet... hehe.
Nya sättet att umgås... :-D
Sen åkte de hem när Nea blev sömnig, Michael är och nattar Elliott, Oscar och jag slappar i soffan framför melodifestivalen.
Det bästa bidraget tyckte jag var Heartbrak Hotel :-D. Han är ju för söt!
Caisa bodde på samma ställe som jag när jag var liten, så henne känner jag igen. Lite roligt ju!

Några bilder från Leos:
Suddig men man ser hur högt han hoppar innan han åker ner för denna stora, mjuka rutschkana

Väl nerkommen... 

Inga kommentarer: