måndag, februari 18, 2013

Måndag

Idag vaknade jag med följande fina låt på repeat i huvudet :-)


Och denna arbetsdag har jag varit himla Wham-sugen. Det var typ evigheter sen jag lyssnade på dem. Så här kommer några gamla godingar...





Och jag hämtade sötnosen på förskolan idag. Han var så glad så glad. Det är sportlov och de hade bara varit 10 st på hela förskolan idag efter lunch. Innan var de väl 12 eller nåt. Ingen av hans vanliga kompisar var där idag, men han hade haft kul ändå sa han.

Hemma la vi pussel och så lekte vi hans favoritlek. Då är han hund och man ska klippa klorna, rasta honom, gå på promenad, ge honom mat osv. Han är så söt! Till middag blev det Flygande Jacob och jag hade missat att köpa hälften av ingredienserna (hur jag nu lyckades med det) så jag fick cykla iväg till Ica i regnet. Samtidigt som jag kom Hanns och Josephine också till affären, det var ju lite kul! Sen skyndade jag hem för att göra maten klar.

Häromdagen var jag väldigt förvirrad, minns inte om det var idag kanske? Hur som helst så kunde jag inte hitta min telefon och ringde efter den. Då hördes ett ljud från kylen... Jag hade lagt in den där... Michael tittade på mig och undrade om han behövde vara orolig för mig, hehe. Jag var glad att jag hittade den!

Jag var ute en sväng med Oscar, det var inget kul väder och Oscar ville bara hem hela tiden, så det blev en kort runda. Elliott som nattades av Michael kom ut när de skulle byta rum (ibland vill han sova i vårt rum istället för sitt eget) och så såg han mig och då ville han att jag skulle natta honom. Så det gjorde jag. Sen har Michael jobbat och jag kollat på Gossipgirl. Nu är det dags att nanna...

Inga kommentarer: