tisdag, oktober 12, 2010

Tack och lov för naprapater

Precis varit hos naprapaten och nu kan jag gå rak igen. Det gör fortfarande ont men inte som innan! Så jag kan nog fortsätta att jobba idag.

Elliott sa att han hade ont i örat i morse och vi fick tid hos läkaren och Elliott har öroninflammation. Så nu är det en ny antibiotikakur och Michael får vara hemma med honom idag. Lillskrutten!

Michael har ju ischias och går hos samma naprapat som mig och hon sa att hans nog sitter i diskarna och är svårare att bli av med än mitt som mest verkar vara muskulärt och i fogarna. Halta och lytta familjen...

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Men usch, ni låter lika skrotiga alla tre. Någon naprapat har jag aldrig varit hos. Har hört att det kan knaka och ha sig och det låter inte ett dugg trevligt.
Hoppas att ni snart blir bättre alla tre!

Kattalena sa...

Tack! Jo, visst kan det knaka hos naprapater, fast på ett behagligt sätt :-)
Idag var det dock mest massage, tens och stretchning som gällde.
Håller tummarna för att det håller i sig nu!