fredag, oktober 01, 2010

Äntligen fredag!

Redan fredag kan man också säga, tiden går så fort! Idag är det strålande väder ute, kallt men soligt och klart! Vovvarna ligger och sover i stol och biabädd, Oscar är bra i magen igen och det går bra för mig på jobbet idag! Känns redan som att jag fått massor gjort och klockan är bara 10. Hoppas att det fortsätter så!

Trött är jag och det känns som att en förkylning lurar i bakgrunden. Inte så förvånande eftersom lillskrutten är förkyld. På dagiset snorar, hostar och nyser vart och vartannat barn. Men som sagt, det är skönt att det är fredag!

Den där fotoboken... jag har hunnit 5 sidor av 100 :-D. Inte så strålande inte! Men jag får försöka klämma in tid för det i helgen! Jag har i alla fall kommit fram till ett upplägg på hur jag ska göra den. Har tom onsdag på mig. Tur att jag fick förlängt!

Nä, nu ska jag jobba vidare och hoppas på riktigt flyt hela dagen!

Inga kommentarer: