torsdag, september 09, 2010

VAB

Idag är jag hemma med Elliott. Han är nästan sig själv igen efter att ha fått Penicillin. Så skönt!!! Idag har vi busat hela förmiddagen. Han har gått upp och ner för trappan. Först kastade han ner en massa saker uppifrån sitt rum, sen gick han ner och plockade upp dem och tog med dem upp för att sen slänga ner dem igen osv osv.

Sötskrutten!

Vi gick en sväng till affären innan han skulle sova. Jag köpte en filt att ha i soffan (soffan har ju helt gått sönder... dvs överdragen till sittkuddarna är söndertrasade). Det ser så hemskt ut att jag bara måste täcka över det med en filt. Hittade en filt i rätt färg. Dock är den liiite för liten.

Är det inte det ena så är det det andra. Idag har jag ont i huvudet. Har dock tagit både treo och ibumetin så jag tror det kommer att gå över snart. Är lite stressad över att jag missar en massa på jobbet, men får försöka kompensera det nästa vecka. Nu ska jag njuta av att vara hemma och ta hand om sonen. Det är rena stormen ute idag! Blåser som sjutton.

Lekte lite med ett bildprogram, kul!

Inga kommentarer: