tisdag, september 21, 2010

Nämen

Det verkar vara fullt på vår fotohårddisk! Hmmm... Då får vi nog skaffa en ny hårddisk eller nåt för jag lär ju inte sluta ta foton och det är inga jag vill göra mig av med ;-)

Idag var det en riktigt effektiv jobbdag. Åsa och jag fick undan massor. Det kändes fint!
Jag tog en liten latte till ett möte, men det var nog jättedumt. Min mage gillar inte latte :-(
Det var första kaffet på över en vecka. Det är ju så tråkigt att inte dricka kaffe!!!

Idag hämtade jag Elliott på dagis. Han ville hem och titta på TV.


Men istället åkte vi till Mobilia för att handla till middagen. Det var en riktig liten busunge jag hade med mig! Men det gick fint att handla :-)
Vi gick förbi en massa affärer och Elliott ville gärna in och prova skor och annat. Han plockade åt sig några stenar i djuraffären, runda fina stenar. Så vi köpte med oss dem hem, hela 4 kr kostade de, hehe.

Inga kommentarer: