lördag, september 04, 2010

EFIT


kl 7 - Kvart i sju steg vi upp, jag och sonen. Min garderobsdörr var lämnad öppen och så kan det ju inte vara så gullungen gick och stängde den direkt.


kl 8 - Leker med klossar


kl 9 - Elliott sätter på sig stövlarna och tycker att vi ska ut, jag går ner och sätter på en maskin tvätt...


kl 10 - Äntligen ska vi gå ut. Elliott tar på sig stövlarna (hans favoriter just nu)


kl 10.30 - Bonusbild - Nu är Elliott och jag på Little Gym. Kul!


kl 11 - Little Gym är slut och Elliott har fått en fin liten fjärilsstämpel på handen


kl 11.30 - Bonusbild igen. Oscar ska ut på promenad med Ernst.


kl 12 - Kollar bostadstidningen, intet nytt att kolla på...


kl 13 - Snälla pappa har just kommit hit och hjälper mig med trädgården! Elliott sover. Jag klipper en buske, det blir hur mycket grenar som helst...


kl 14.30 - Mamma, Elliott och jag har åkt till Jägersro för att se V75. Vi äter korv och tittar på hästar och jag glömmer helt bort tiden vad gäller fotografering :-)


kl 16 - Elliott hittar en lekplats just när vi ska gå hem från travbanan.


kl 17 - Vi gick in om Coop på hemvägen, gullungen fastnar bland cyklarna! Han vill helst ha en rosa. Det är alltid den rosa cykeln han hoppar upp på :-)


kl 18 - Dags att åka till mina föräldrar, måste bara fånga in gullungen först.


kl 19 - Bocciaspel pågår när vi kommer till mina föräldrar, min bror och hans familj är också där. Michael och Elliott hoppar runt medan mamma och jag är i köket.

Vi serveras jättemumsiga tilltugg innan maten, mozzarella med soltorkad tomat, parmaskinka (eller Serrano kanske), oliver, salami och vattenmelonbitar. Mumsmums! Och till middag får vi oxfilé med klyftpotatis, grönsaksröra, tzatziki, aprikossås och även lite kokt färskpotatis. Himla gott! För att inte tala om ostarna som vi fick sen!
Jag tappade helt bort tiden igen och fotograferade inte alls... När jag verkligen borde ta bilder så glömmer jag bort det! :-D


kl 21.30 - Efterrätt med glass, maränger, chokladsås, banan, grädde och röda vinbär! Mums!


kl 22 - Hemma igen efter en väldigt trevlig kväll!!! Oscar är väldigt glad över att vi kommit hem och vill ha en godis (vilket han också får)


kl 23 - Någon ockuperar min säng!

Inga kommentarer: