fredag, september 03, 2010

Äntligen!!!

Äntligen har jag fått träffa, prata med, gosa och kramas med min lille underbare pojke igen!!! Vi har sjungit, näspussats och kramats och nu har jag nattat honom. Världens mysigaste påg! Så skönt att vara hemma igen! Min stadsvandring i Sthlm ledde inte till något annat än förvirring. Jag lyckades virra bort mig vid Hötorget och gick mest fram och tillbaka för att hitta dit jag hade tänkt. Samma gator flera gånger. Hittade inget i affärerna så jag gav upp och satte mig på ett café med en grillad macka och läste en stund. Och plötsligt var klockan så mycket att jag fick bråttom att hämta mina grejor och ge mig av till flygplatsen.

Flygturen började skumpigt och flyget hade konstiga böjda vingar. Men det gick fint och jag landade på Kastrup. Glömde min väska på flyget (bagagefacken ovanför) och fick springa tillbaka när jag kom på det, hann som tur var innan de stängde :-D
Missade ett tåg och kom inte till Svågertorp förrän 20.10. Där stod mina pågar och väntade!!!

Hemma har mina föräldrar trädgårdsarbetat massor i vår trädgård!!! Jag ska kolla imorgon, det var ju mörkt när jag kom hem. Enormt stort tack för det!!! Världens bästa föräldrar har jag! Jag ska själv försöka få tid till lite trädgårdsfix och hålla efter lite bättre framöver, hehe.

Nu ska jag in i duschen och sen bums i säng! Ser fram emot att umgås med min lille pojke i morgon. Vi ska till Little Gym och busa också! Ska bli kul!

Och finaste Oscar blev glad när jag kom hem! Gullevovven! Ska få sova under täcket hos mig i natt. Trevligt med en extra värmekudde, det var kallt i Sthlm så jag känner mig lite frusen :-).

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Ni ser ut att ha haft jättebra dagar i stockholm, men jag tror att du är ungefär lika hemkär som jag ;) Extra förståeligt den här gången förstås, när både vovve och barn var kvar.
Och dina föräldrar verkar vara så himla gulliga!!!

Kattalena sa...

Ja, det var superbra i Stockholm! Men jag är verkligen riktigt tokigt hemkär! Hehe. Även när vi är borta hela familjen :-)
Borta bra men hemma bäst!!!

Mina föräldrar är fantastiska! :-D