onsdag, augusti 18, 2010

Status

Helt snurrigt, superstressad, förstår inte hur jag ska hinna få ihop allt på jobbet innan vi ska resa. Och alla verkar förvirrade och allt trasslar... Usch! Verkligen inte den bästa av dagar :-(

Men men, det blir nog bra. Ska jobba hela kvällen.

Hur som helst. Igår var jag och fikade med Åsa på lunchen. Det var jättekul och gott! Vi gick till Espresso (surprise!). Har saknat henne här på jobbet ju!!! Vi brukar ju prata varje dag, hehe.
På eftermiddagen hämtade jag Elliott på dagis och sen kom Catta och hälsade på. Vi gick till hela familjen + Catta och åt på Vagabond. Trevligt! Sen fick hon vår bilbarnstol och lite annat till kommande bebisen.

Vid halvtiotiden på kvällen ställde jag mig och lagade enchiladas att ha med till lunch idag. Det var duktigt tyckte jag :-)

Inga kommentarer: