onsdag, juli 14, 2010

Oscartur, frukost, garderobsröj

Vi lämnade Elliott hos mina föräldrar på förmiddagen.
Elliott gillar att sitta på förarplatsen nu för tiden :-)

Sedan åkte vi ut till fältet med Oscar! Han var så glad och pigg. Simmade en stund i havet också. Gullevovven.

Varm vovve fick lite svalka med ett bad!!!

Och Oscar fick följa med oss till en uteservering för lite frukost.

Han ville också ha lite käk :-)

Sen röjde och röjde vi i garderoben! Vi hann med hela den ena garderoben. Nu är det bara saker vi vill ha kvar. Den är fortfarande proppfull men städad och ordnad och det är ju super!

Efter röjandet åkte vi hem till mina föräldrar för att hämta gullungen! Han hade haft det jättebra och badat flera gånger. Han har fått en superfin badkappa av mamma :-D

Elliott badade med Michael och efteråt torkning med fina handduken/badkappan!


Elliott plockade hallon

Så himla söt!

Pianospelaren

Vi stannade en stund men sen var det dags för lite mat! Vi beställde pizza. Tyvärr gjorde de fel med min pizza, fick inte den jag ville :-)
Men det gick bra ändå! Vi åkte hem och åt. Sen nattade jag Elliott som somnade vid kl 22. Jättelättnattad. Jag försökte få till ett blogginlägg eller två. Det tog tid! La mig alldeles för sent, som vanligt. Det är så fort man sätter sig vid datorn på kvällen... tiden flyger iväg!

Inga kommentarer: