onsdag, maj 26, 2010

Svansont

I fredags råkade jag sätta mig på ett armstöd istället för i själva stolen och min svanskota kom rakt på armstödets kant med full kraft. Jag kan säga att jag skrek, aj aj. Jag har fortfarande ont i svansen. Känns som det gör mer ont nu än i helgen. Störigt!

Igår kunde jag inte sluta lyssna på musik så jag la mig alldeles för sent. Sen vaknade Elliott kl 05. Men jag får skylla mig själv som inte stängde ner datorn och släckte ljuset i tid.

Imorgon ska vi till Stockholm. Och Michael måste jobba när vi är där (fast vi egentligen skulle haft semester båda två). Dessutom hade jag glömt bort att jag har teckningskurs ikväll, så det får bli snabbpackning efteråt :-). Vill ju inte missa kursen, bara 2 ggr kvar.
Köpte latte på vägen hit (så jag kan få ont i magen också. Hehe). Låter jag positiv idag? Hmmm... Men det blir nog bra!!!

Finaste gullungen med två av sina många nya presenter (tröjan och kassapparaten)!

Väldigt fokuserad.

I måndags blev han firad på dagis. Då fick han ha en speciell hatt med ljus och så åt de glass och sjöng för honom. De hade skrivit ut två bilder till oss (på Elliott när han äter glass). De var jättefina! Sötnosen!!! Han är så underbar!!!

5 kommentarer:

åsa sa...

Oj, vilken fin tröja! ;-)

Kattalena sa...

Visst klär den honom :-D
Jättefin!

LYCKLIG MOR sa...

Hej!
Grattis önskar jag söte Eliott i efterskott!!!
Vilka härliga bilder du har bjudit på dom senaste blogginläggen (+ detta inlägg såklart...)!
Ha en skön helg! Och hoppas din svanskota mår bättre nu!

LYCKLIG MOR sa...

Förlåt! Elliott, ska det ju vara
:-D

Kattalena sa...

Tack så jättemycket! :-)
Önskar dig också en riktigt fin helg!