onsdag, maj 12, 2010

EFIT - 2010-05-10

Har inte hunnit lägga in EFIT måndag 10/5 förrän nu :-)
kl 06.30 - Uppe med gullungen. Han spelar spel sådär på morgonkvisten.

kl 07.30 - Skriver siffror till gullungen, det är han som dikterar vad jag ska skriva.

kl 08.30 - Har just varit på sjukhuset och suttit i 45 min kö för att ta blodprov. På väg till jobbet passerar jag denna lustiga station som är under byggnad. Passar inte riktigt in i miljön, men den är ganska fin om man ser den för sig själv.

kl 09.30 - Morgonmöte på jobbet. Vi får höra en låt från ovanstående skiva. Släpptes nyss.

kl 10.30 - Tar en titt på mina hårt arbetande vovvar.

kl 12.30 - Är på lunch och äter en god pizza.

kl 13.30 - Har genomgång av reskontror tillsammans med Åsa och chefen.

kl 14.30 - Går igenom halvårsbokslutet, många papper är det...

kl 15.30 - Nu börjar det bli bråttom att hämta gullungen på dagis, en sista koll i rummet för att se så att jag inte har glömt någonting där innan jag går iväg.

kl 16.30 - Har kommit hem från dagis och busungen lägger sig på stenplattorna. Det är tydligen väldigt roligt.

kl 18 - Dags för meditation. Tog en bild utanför. Nu kan jag inte fota på 3 timmar :-)

kl 21.30 - Hemma igen och kollar snabbt några bloggar innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: