torsdag, april 22, 2010

Jag säger då det!

Den här förkylningen kommer med det ena efter det andra konstiga... senast nu är förkylningsblåsor. Över hela tungan. Det har jag aldrig varit med om förut. Känns som att man bränt tungan på hett vatten. Och Michael verkar ha en extremt seg förkylning. Det är inte ett bra läge för sjukdomar. Vi har sjukt mycket att göra på jobbet (speciellt Michael) så nu kommer han nog att få jobba både dag och natt för att komma ikapp, typ ;-)

Nåväl. Igår jobbade jag heldag (Michael var hemma sjuk). Mamma och pappa var snälla och passade gullungen efter dagis. Där hade moster Annika också varit och Elliott hade haft jättekul :-D. Jag hämtade honom vid halvsextiden. Han ville inte så gärna åka därifrån, hehe.

Idag ska jag och Elliott träffa Helene efter jobbet. Vi ska en sväng till IKEA. Fast jag mår lite skumt idag... hoppas det går över tills dess!

Inga kommentarer: