onsdag, februari 17, 2010

Redan onsdag!

Nu har redan halva veckan gått. Att det ska gå så fort! I förrgår när jag hämtade Elliott på dagis så blev jag så glad. Han var nämligen på strålande humör och hade varit glad hela dagen. Han tog mig i handen och så sprang vi tillsammans runt längs korridorerna, flera varv :-D
Roligt! Han ville inte gå därifrån... Men så kräktes ett barn lite och då sa jag till Elliott att nu måste vi gå och så gick vi hem. Jag är väldigt rädd för sjuka barn... fasar för att E ska få nåt sånt. Och det kommer han ju att få någon gång... usch!

Igår var mamma snäll och hämtade Elliott på dagis. Så kunde vi jobba lite längre. Det var skönt! På lunchen var jag hos tandläkaren, inga hål, puh! På väg tillbaka till jobbet följde Camilla med och vi fikade/åt lunch på Espressohouse. Väldigt god latte och trevligt sällskap! Det var länge sen vi träffades sist. Tillbaka på jobbet fick jag undan en hel del! Så det var bra!

Tog bussen hem (in om affären och köpte lite mat) och Elliott och mamma såg ut att ha haft det hur bra som helst! Vi pratade en stund och sen tog mamma bussen hem. Michael jobbade till kl 20 så Elliott och jag hade myskväll och när Michael kom hem så nattade jag Elliott. E somnade snabbt så Michael och jag han titta på ett avsnitt av "Dollhouse" innan jag skyndade upp för att sova. Även om jag la mig tidigt så somnade jag alldeles för sent.

Idag var Elliott uppe kl 04.50 och jag gjorde välling till honom innan vi gick ner och duschade/badade. Nu tittar Elliott på "Piggley" och jag funderar på vad vi ska ha till frukost...
Idag har vi en massa möten på jobbet och kan inte komma hem så tidigt. Mamma ska hämta Elliott på dagis idag med. Det är vi så glada för! Elliott också :-D

Inga kommentarer: