lördag, januari 16, 2010

Trött

Var uppe med Elliott strax före 06 och han var så pigg och glad så! Mysungen! När Michael sen var uppe skulle vi göra storfrukost. Michael gjorde smoothie och då råkade botten gå ur mixerbägaren så all smoothie fullkomligt störtade ut över hela apparaten, bänken, mattan och oss! Oj så mycket det var! Så nu måste mattan tvättas (ska kolla matt-tvättställen idag) och apparaten lämnas in på reparation pga att det kom smoothie i motorn. Jag säger då det, vilken början på dagen!

Dagisgrejen har gnagt och jag kan inte känna att det är OK att lämna lille gubben ensam på dagis på måndag. Han måste ju vara trygg där först. Hitta någon att ty sig till. Puh.

Vi får väl se hur det går nästa vecka.

Idag ska jag inte göra någonting annat än umgås med familjen här hemma. Mysa med min fantastiskt fine lille pojke. Han vaknade i morse och sa "mormor". När vi sagt "mormor" ett tag sa jag "pappa" då sa han "mamma" med sin fina lilla röst, han låter så söt. Love!!!

Han kan nästan alla bokstäver! Absolut pga att han sett fem myror hos mina föräldrar. Det är coolt!

Fy vad jag är trött. Vill bara sova... men det får vänta tills i natt, hehe. Har gjort lite kaffe som jag hoppas piggar upp. En huvudvärkstablett tog jag nyss, för ovanlighets skull har jag ont i huvudet idag.

Inga kommentarer: