torsdag, december 31, 2009

Detta årets sista dag

Idag är det årets sista dag och även mammas födelsedag! Grattis mamma!

Elliott och jag var som vanligt uppe med tuppen, kl 05 närmare bestämt :-)
Vi har myst lite framför TVn. Just nu vill han se "Piggley Winks äventyr". Jag har bloggat mina EFIT bilder från den 29:e och nu har jag bakat bröd som står och jäser. Kokar ägg gör jag också och hoppas att Elliott vill äta det till frukost, filmjölk ville han inte ens smaka på, hehe.

Igår hade Elliott och jag en riktig heldag. Michael jobbade hela dagen och kom inte hem förrän 19.30.
Elliott och jag var hemma hela förmiddagen och när han sov pratade jag i telefon med Uppsala-Annika ända tills han vaknade. Sen åkte vi till Vellingeblomman där Elliott fick busa runt lite. Väldigt många fina ljusstakar och ljusslingor hade de! juleljus

Sen var vi på ekohallen och köpte matta. Det är så kallt golv vår hall så den behöver en matta. Vi gick till leksaksaffären och där var vi hur länge som helst för Elliott hittade en jätterolig bil!
Den styrde han väldigt kontrollerat

Och så busade han lite :-D Lycklig var han!

I eftermiddag när Elliott sovit ska vi åka och fira mamma! Det ser vi fram emot!

Inga kommentarer: