onsdag, juli 02, 2008

Michael åkte tillbaka till jobb igår efter att vi ätit lunch. Han lämnade Oscar hemma. Mina föräldrar kom hit och underhöll Elliott och vi fikade på bullar och kaffe :-). Sen gick vi ut på hund och barn-promenad. Det var riktigt varmt ute!
Michael kom hem & mina föräldrar åkte till sitt. Michael och jag åkte och handlade på dogfun och sen på Coop, det blev tacos till middag. Redan kl 20 gick jag upp och la mig. Skulle sova tidigt tänkte jag men läste alldeles för länge. Som tur var vaknade Elliott bara en gång kl 02 och sen inte förrän kl 06. Så jag fick ändå hyfsat med sömn.

I förmiddags åkte jag och lämnade Liam till mina föräldrar, tränade en kortis med Liam innan jag lämnade honom. Han ska ha en vilodag i veckan, den får vara idag :-) Efter avlämning så åkte jag hem, hantverkarna hade nyss kommit och jag släppte in dem. Sen testade jag att baka äpplemuffins. De blev goda. Anna och Justus tittade in och vi satt på terassen och fikade. Sen kom Michael hem för att göra klart startlistorna till LC träningen. Anna, Justus, Elliott och jag åkte till Tirups örtagård för Elliott var så lessen. Han hade bara sovit ca 30-40 min på hela dagen!!! Han somnade i bilen på vägen dit. På hemvägen hämtade vi med oss mat. Åkte hem till oss och åt innan vi körde till Flyinge för Lure Coursing.

Inga kommentarer: