onsdag, maj 21, 2008

Dagen D

Det är ju idag han är beräknad att komma... men det kommer nog ingen idag - inga som helst tecken på det :-) Faktiskt kan det ju dröja ända tills 11 juni! Det är bara 9 dagar innan jag själv fyller år. Hoppas verkligen inte att det dröjer tills dess!

Idag är jag rastlös och uttråkad, det är inte likt mig!!! Brukar alltid kunna hitta på saker att göra. Och visst finns det saker att göra, men inget känns lockande... Åsa har föreslagit att jag ska köpa några playstationspel att fördriva tiden med ;-). Jag har en liten beställning på G. Får se om jag skickar iväg den snart... Får väl gå ut och sätta mig och läsa lite, inte för att det är sol precis. Bara 13 grader också. Kanske bättre att sitta här inne?

4 kommentarer:

åsa sa...

Ja, jag tycker han ska komma ut nu! :-) Har du skickat iväg beställningen än? Jag tror att spel är precis vad du behöver!

Kattalena sa...

Beställningen är iväg!!! Både på spel och på bebis - haha. Tror att den första kommer att förverkligas inom kort i alla fall :-D

åsa sa...

Blev det mer än ett spel? Tog du Råttatouille?

Mattias sa...

tror han kommer den 6/6 så att han alltid är ledig på sin föedelsedag...