torsdag, april 17, 2008

Trött!!!

Fyyy så trött jag är! Natten till igår sov jag knappt någonting. Bara vaknade hela hela tiden. Ont i magen, jobbsnurr och snarkbenägen. Jag är inte en person som snarkar! Men tydligen är jag det nu. Jag vill inte vara en som snarkar, jag avskyr snarkningar... Det måste vara för att jag inte kan ligga på mage längre. Annoying! Megatrött var jag hela dagen igår.

Inatt har jag sovit OK. Lite för lite kanske för jag jobbade sent här hemma.. typ till 00. Drömde en hemsk dröm om att jag hade fått en liten pojke och jag skulle tvätta honom i vasken. Då blev han liksom hal som ett kokt ägg och såg lite ut som ett också med näbb och små "armar". Jag råkade tappa ner honom i vasken och ena "armen" trillade ner genom avloppshålet och fastnade. När jag skulle försöka få upp honom så var han helt trasig och levde inte längre. Det var så hemskt så jag vaknade. Dumma drömmar.

Det är fullt upp på jobb kan man säga, halvårsbokslut och nästa vecka flyttar hela kontoret. Måste packa ner mina grejor och gå runt i eko-arkivet och gå igenom vad som kan slängas. Plus att jag ska göra inkomstdeklarationerna också innan jag slutar. Fast jag får lov att lämna bort dem om jag inte hinner med. Vi får se hur det blir.

Idag skulle jag egentligen ha fikat med Åsa C på jobb och två fd kollegor som båda också ska få barn snart. Men en var sjuk så vi ställde in det. Det var nog tur så trött som jag är! Får bli en annan gång.

Nu ska jag gå och äta getost-toast, mums! Sen somnar jag nog i soffan, fast jag borde jobba lite. Får se om jag orkar sen.
Det är bara två veckor kvar att jobba. Sen ska jag få vara hemma!!! Tjohoo!

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Skönt med ledighet. Jag tycker ni verkar ha fullt upp på jobbet jämt!
Och vi får väl hoppas att bebisen inte kommer ut med näbb ;)

Kattalena sa...

Hihi, ja vi får verkligen hoppas att han inte har näbb :-D

Och jaaa, det är alltid fullt upp på mitt jobb... kommer att kännas jättekonstigt att vara ledig sen, men skönt!!! :-)