fredag, april 18, 2008

Jobb jobb jobb

Halvårsbokslut, säger bara det... kommer att jobba ett tag ikväll här på jobb. Är inte lika trött idag som tur är! Tror inte jag ska jobba jättesent men någon timme till i alla fall.

I morse på morgonrundan var Liam så duktig. Det är så roligt att gå med honom då! Jag hade riktigt flax, vi gick på trottoaren och jag övade lite med honom så han var helt fokuserad på mig och den kommande godisbiten. Då märker jag att det sitter en katt alldeles bredvid mina ben där jag går med Liam på precis motsatta sidan. Dvs Liam och katten befann sig på samma ställe med bara mig emellan. Katten gick iväg när jag fick syn på den. Jag fattar inte sån tur jag hade - att Liam var helt fokuserad på mig. Han såg den inte ens!!! Jag skyndade mig att göra en ny övning så han inte skulle få syn på den sen heller. Puh! Han flippar nämligen totalt när han ser katter... Så det var lite kul faktiskt!

Nä nu har jag inte tid att skriva mer, måste jobba klart!

Inga kommentarer: