måndag, juli 18, 2005

Äntligen semester!


Yes! Jag har semester! 4 veckor - har jag inte haft på hur många år som helst! Inte i rad i alla fall...
Gud så skönt det ska bli! Eller är rättare sagt!

Har inte mycket spännande för mig - måste passa min lille valp - Liam. Han är bara 10 veckor och supersöt! Men busig... måste titta på honom hela tiden för han hittar på så mycket otyg! Fast just nu ligger han och sover... så jag sitter i soffan med min andra vovve Oscar. De är båda Whippar och jätteunderbara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Titta, man kan kommentera... :-)