måndag, juli 18, 2005

Inte borde jag...

... sitta här och pladdra för jag borde egentligen planera min trädgård. Vi har precis putsat och bytt fönster på vårt hus. Och trädgården ser ut som "kom och hjälp mig..." och egentligen vill jag sitta och komma på fantastiska idéer om hur vår trädgård ska se ut när vi är klara med den. Men det är så svårt med inspirationen... Har kommit så långt att jag tittat i den nya "Allt om trädgård" som kom idag och lämnat en sida uppslagen med en jättefin blid på klematisar som klättrar på en pergola.
Fast nu när jag skulle titta på den så ser jag att min kille varit här och slått igen den. Kanske jag ska ta och slå upp sidan igen...

Inga kommentarer: