torsdag, september 16, 2010

Ska det få gå till så här?

Läste just detta inlägg i en blogg. Vad ska man säga? Ledsamt är det i alla fall.

Själv har jag just varit hos doktorn för att prata lite om min besvärliga mage. Det gick bra. Hon lyssnade och kom med några förslag och vi ska göra lite prover och annat för att se vad som kan vara fel. Idag har jag väldig halsbränna, men inte det jobbiga magontet i alla fall :-)

Och igår hade jag riktigt mycket energi när jag kom hem och städade undan, bytte lakan, tvättade och lagade middag. Jag var en sväng på eko-hallen med Elliott också men hade glömt blöjor och såklart gjorde Elliott nr 2 just när vi kommit dit och det fanns inga blöjor att köpa på hela ekohallen så det blev ett mycket mycket kort besök :-)

I förrgår hade jag glömt min mobil på jobbet, så när jag hämtat Elliott på dagis så åkte vi in om jobb och hämtade den. Han såg då min Flagga på väggen med en stor bild på Robert Smith (The Cure) och så pekade han på den och sa "Mamma!". Hihi, det skrattade vi åt Åsa och jag (Åsa var på mitt rum just då).
Jag ser inga direkta likheter jag ;-)

Inga kommentarer: