måndag, juli 19, 2010

Jobb igen och måndagslyx

Idag jobbade jag igen och oj vad tiden flög iväg! Massor massor att göra har jag... mycket fick jag gjort men mycket är det kvar :-)
Mina föräldrar var snälla och hämtade Elliott på dagis så han var där hela eftermiddagen. Michael och jag åkte hem till dem när vi jobbat klart och där blev vi bjudna på jättegod middag (kyckling med ingefära, ris, jordnötter och stekta grönsaker).

Elliott råkade sätta i halsen rejält och det var lite läskigt då han kräktes för att bli av med det :-(. Men det var ju skönt att han fick bort det som satt fast. Lillsrkutten!
Bara en stund senare var han pigg och glad igen och kunde äta krusbärspaj till efterrätt :-)
För krusbärspaj med vaniljgrädde och glass fick vi också minsann! Mycket mycket mumsigt!!!
Sån lyx kan man få en helt vanlig jobbedag! Himla trevligt!:-)

Nu är det dags att nanna! Jag borde duscha men jag orkar inte. Får duscha imorgon morgon istället...
Natti natti!

Inga kommentarer: