tisdag, juli 20, 2010

Jobb och Folketspark

Idag jobbade jag bara till 15.45 men fick faktiskt riktigt mycket gjort. Vi åkte och hämtade Elliott på dagis och körde för att titta på ett hus i Bunkeflo. Det var ett bra område och fina hus runtomkring. Men just det hus som var till salu var inget för oss :-)

Elliott och jag åkte till Folkets Park och Michael åkte tillbaka till jobbet. I Folkets Park mötte vi upp Åsa C och Emmi samt Marie och Vanja. Det var jättekul att träffa dem! Elliott sprang mest runt och busade själv.

Upp och ner för trappor :-)


Här har jag lyckats fånga de små barnen på en och samma bild. Det var inte det lättaste, hehe.


Efteråt hade vi myskväll, Elliott och jag. Vi åt massor med brie-ost! Elliott kan äta hur mycket brie som helst och jag är inte mycket sämre, hehe.

Michael jobbade hela kvällen.

Inga kommentarer: