måndag, juni 07, 2010

EFIT 2010-06-06

kl 7 - Snart dags att stiga upp. Vovven sover sött. Jag drar mig till 07.30.

kl 8 - Nu är det full fart. Bus på terassen!

kl 9 - Lite frukost!

kl 10 - Tittar på youtube på datorn tillsammans med gullungen

kl 11 - Lite försenad, rött ljus. Alltid rött ljus när man har bråttom. Ska hämta en kompis för att åka till IKEA.

kl 13 - Tappar helt bort tiden och plötsligt har en timme fallit bort... vi satt säkert och fikade när klockan var tolv. Fika på IKEA = super. Liten prinsessbakelse, 2 kaffe, 1 cola och en kanelsnäcka. För 20 kr!!! Tala om nästan gratis...

kl 14.30 - missade kl 14 prick :-)
Terassen nymålad och direkt det torkat passar vovven på att njuta i solen!

kl 15 - Plockar ihop en bukett att ta med till mina föräldrar. Så lite blommor som jag har i trädgården för tillfället är det ett under att jag faktiskt fick ihop en liten söt bukett :-)

kl 16 - Fick mozzarella med oliver och soltorkad tomat hos mina föräldrar. Nu har vi redan ätit upp det mesta... Mycket mumsigt!

kl 17 - Busungen har roligt i trädgården med sin mormor

kl 18 - Vi bjöds på mumsig middag! Grillat med goda tillbehör!!!

kl 19 - Gullungen lägger bokstavspussel. Hans favorit!

kl 20 - Vi lägger vuxenpussel, min favorit!

kl 21 - Har haft en riktigt mysig sommardag! Nu är det nattinatti och dags för välling till sonen.

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Wow, det var ingen dålig frukost! Kul med efit. Jag hoppade det den här gången, men kommer starkt nästa :)

Kattalena sa...

Jag har inte varit med på flera gånger så jag är så glad att jag kom ihåg det! Ser fram emot din efit nästa gång!