söndag, augusti 17, 2008

EFIT - ett foto i timmen

Kl 07 - Elliott pigg och vaken alldeles för tidigt enligt mig ;-)

Kl 08 - Morgonpromenad till affären

Kl 09 - Elliott i vagnen under morgonpromenaden. Vi är nästan hemma igen efter att ha shoppat lite på Coop

Kl 10 - Precis klickat ut muffins-smet i formarna

Kl 11 - Muffins färdigbakade, ska ta med dem till träffen jag & Elliott ska på

Kl 12 - Åsas söta vovve Asta. Vi är där och fikar med fd arbetskollegor som har eller ska ha barn ;-)

Kl 13 - Elliott gillar snuttefilten när vi är och fikar :-)

Kl 14 - Vi är fortfarande och fikar hos Åsa. Elliott nu utan snutte

Kl 15 - Sötnosar som också är och fikar

Kl 16 - På Vagabond och äter plankstek. Pappa och Elliott busar

Kl 17 - Annika som är och hälsar på (och bor hos oss några dagar) har varit snäll och lagt kudde och täcke under hundpuffen vilket Oscars tycker om

Kl 18 - Tittar i skyltfönstret medan jag väntar på Annika. Vi ska på meditation

Kl 19 - Ett foto på ett kort som sitter i lokalen där vi har meditation

Kl 20 - Hemma igen och vovvarna sitter fint

Kl 21 - Liam slappar med husse

Kl 22 - Spelar Buzz!!!

Kl 23 - Liam slappar och vi går och lägger oss

3 kommentarer:

mossfolk sa...

Nu har du varit sådär duktig med kameran igen. Jag har missat som vanligt :)
Vad mycket ni hann med. Och mums med muffins!

Kattalena sa...

Ja, äntligen kom jag ihåg EFIT:en
Nästa gång är 27/8. Snart igen alltså. Hoppas du är med då också :-)

Anonym sa...

Hej!
Kollade in dina efitbilder.
Liam som slappar med husse var ju en skön bild:)

Ha det bäst!