tisdag, augusti 19, 2008

Tirup

Igår var jag lite trötter. Det var en ganska grå dag rent vädermässigt också. Men Annika är här och vi slappade hemma på förmiddagen tillsammans med Elliott som på hela dagen sov kanske 1-2 timmar... Det är väääldigt lite.
Vi åkte till Tirups örtagård där en katt såg till att inga rester blev kvar efter fikan

Sen gick vi en sväng på Mobilia. Jag köpte lite blommor att ha på trappan till huset. De jag har nu är helt vissna, sen förra hösten ;-). Hoppas plantera dem idag. Vi åt kräftor och vitlöksbröd till middag. Kräftorna var jättegoda! Mums! Vitlöksbrödet också. Sen spelade vi en buzz innan vi gick och la oss.

Idag har jag fått sova en timme extra på morgonen för jag var så himla trött! Michael jobbar hemma. Annika är ute och joggar. Hon är så duktig! Själv passar jag på att blogga - Elliott sover nämligen. Nu funderar jag på om jag ska försöka sy kuddfordral innan han vaknar eller om jag ska plantera blommorna? Hehe, kanske han vaknar så jag inte får gjort något av det. Vi får väl se!

Inga kommentarer: